www.posturecorrection.eu   www.laikysenoskorekcija.lt

Patarimai

PATARIMAI

  1. Miegoti geriau ant nugaros, ant kieto čiužinio ir mažos pagalvėlės arba be jos.
  2. Žmonės labai dažnai mėgsta stovėti „ant vienos kojos“, kuomet kūno svoris atitenka vienai kojai, o kita per kelį lengvai sulenkta. Ši stovėsena yra netaisyklinga. Būtina stovėti ant abiejų, šiek tiek praskėstų kojų.
  3. Sėdėti ant  kėdės krašto ir sėdmenų kauliukų nesiremiant į kėdės atlošą. Dirbant kompiuteriu stenkitės alkūnėmis nesiremti į stalą.
  4. Vairuojant rankas laikykite tik ant vairo, o ne ant tarp sėdynių esančios atkaltės ar automobilio durų stiklo rėmo, kaip dažnai tenka matyti vasarą.
  5. Vaikščiojant stengtis pečius atlošti šiek tiek atgal. Pastaba: esant kifozei arba skoliozei, šios padėties neįmanoma kontroliuoti.
  6. Mūsų aplinka sukurta komfortui, bet ne stuburo sveikatai. Baldai, automobilio sėdynės ir t.t.
  7. Siūlome išmokti diagnozuoti stuburo būseną pagal mūsų interneto puslapio informaciją, kad galėtumėte laiku pastebėti mūsų ir šalia esančių neigiamus stuburo pakitimus.
  8. Nors du kartus į metus būtina pasitikrinti stuburą patiems arba pas specialistą. Plačiau apie žr. Nuorodoje „ diagnozė“.
  9. Nenšioti korektoriaus ilgiau nei dvi valandas per dieną. Mes patariame geriau koreguoti laikyseną ne korektoriaus pagalba, o kreipiantis į specialistą. Korektoius nusilpnina raumenis.
  10. Įvykus kokų traumai (lūžus, susimušus) ir nešiojant gipsą, stuburas visą laiką pakrypsta. Todėl sekite savo stuburo  laikyseną.

 

BŪSIMOMS MOTINOMS

    1. Prieš gimdymą būsimoji mama turėtų susitvarkyti savo stuburo ir klubų būklę, kad gimdant vaikas negautų gimdymo ar stuburo traumos.
    2. Būsimos mamos turėtų žinoti, kad skausmingos ir nereguliaros mėnesinės rodo stuburo ir dubens kaulų neigiamus pakitimus.
    3. Esant nėščiai, pajutus pirmus nugaros skausmus, reikėtų nedelsiant kreiptis pas specialistą.
    4. KŪNO KOREKCIJOS METODAI, KURIUOS NAUDOJAME, MOTINOS VAISIUI NEKENKIA! Todėl būsimoji mama neturėtų bijoti pradėti gydyti savo stuburą, o kaip tik paskubėti, kad iki gimstant kūdikiui stuburo ir dubens kaulų iškrypimai būtų ištaisyti.

 

KĄ TURĖTŲ ŽINOTI TĖVAI

    1. Išmokti pastebėti ir diagnozuoti vaiko stuburo būklę pagal mūsų paprastą metodiką.
    2. Būtų idealu, jei vaikai galėtų išvengti sunkių kuprinių.
    3. Sportas padeda vaikams sustiprinti fizinį kūną ir pagerinti jų augimą. Tačiau yra sporto rūšių, kurios pavojingos vaiko stuburui - kovos menai, stuburo sukimas, parašiutizmas.
    4. Kūno kultūros pamokų metu vaikai atlieka pratimus, kuriuose reikia pasukti liemenį iki trakštelėjimo. Šie pratimai turėtų būti panaikinti, nes jie naudojami gydant  stuburo iškrypimą ir privalo būti atliekami tik stebint specialistui.
    5. Jeigu vaikas nukrito ant užpakaliuko, ant galvos ar nugaros  ir stipriai susimušė, būtinai reikia konsultuotis su specialistu.
FaLang translation system by Faboba
Design by Next Level Design Lizenztyp CC